Tuesday, November 20, 2007

chtěla bych rozumět dlouhým větám

Příliš mnoho věcí jsem zažila, byla jsem na příliš mnoho místech na to, abych o tom psala. Takže je budu zase postupně zapomínat, a až jednou zavítám po letech sem, abych si přečetla o období svého života s datem tohoto roku zjistím, že jsem sice mnoho věcí zažila a na mnoho místech byla, ale že jsem o nich nepsala a už jsem postupně všechny zapomněla, takže jakoby se vůbec nestaly a bylo zbytečné je prožívat... A jelikož mě tato úvodní věta přivedla do chmurné nálady, což nebylo jejím účelem, narozdíl od uvedení smysluplného článku, nebudu psát nic a o mé touze rozumět dlouhým větám napíšu příště, pokud se mi do té doby nepodaří je pochopit...

Řešením by možná bylo zmínit všechny ty věci, co se mi udály, aspoň ve zkrácené zkratce. Nebo bych si mohla nějaké věci vymyslet a až si to tedy budu na svá stará kolena a své staré jiné části těla číst a snažit se rozpomínat, nepoznám už, jestli se ty věci skutečně staly a já je zapomněla, nebo zda-li jsou od základu vymyšlené a já je jen přijímám za vlastní a skutečně prožité.

A pokud jste si toto museli přečíst víckrát, abyste to pochopili, pak jsem stala tvůrcem takových dlouhých vět, které já se tu zoufale snažím pochopit a nemusím o nich již tedy psát žádný další článek, tudíž nevim co a venku je kurva zima...


1 comment:

Sartyr said...

možná je to článek k zamyšlení, možná vůbec není. Možná jsem ho pochopil, ale myslím, že jsem jen hltal ty věty...

..neboj má se oteplit:)