Thursday, February 19, 2009

minulé i jiné životy

A tak jsem se pomocí všemocného internetu, jež nikdy neříká nepravdu, dozvěděla, čím jsem byla:

Narodila jste se v roce 700 jako žena někde na území dnešního severovýchodu USA, kde jste pracovala jako farmář, chovatel dobytka, tkadlec nebo krejčí. Byla jste hledačem pravdy a moudrosti. Mohla jste předpovídat budoucnost, která Vás čekala. Vaše okolí ve Vás vidělo idealistu. Přesto jste byla vždy v popředí.

Její poslání v tomto životě :Váš základní úkol (máme nyní na mysli práci duchovní) je udělat vše pro to, aby byl svět krásnější. Neprobádaná fyzická i duševní místa čekají na Váš dotek. Více se na všechny usmívejte.


Ano ano, opět měním a zachraňuji svět. Proto nastavte svá neprobádaná fyzická i duševní místa (s těmi fyzickými prosím opatrně) a čekejte na můj - vlastně Můj - dotek...


3 comments:

Sartyr said...

někde jsem dokonce našel, že jsem byl v minulém životě albatros, housenka atak.. si říkám, jestli jsem taky jako třeba komár, už párkrát svět nezachránil:D

na druhou stranu... když to vezmu trošku do sci-fi, příště za pár stovek let, pokud se toho lidstvo dožije, se to bude moci generovat rovnou z databáze lidí co facht žili, byla by to aspoň větší sranda, než tyhle ohrané kecy..

Joy said...

Ja som raz bola prostitútka, ktorú zabil Jack Rozparovač.Internet nikdy nekalme :) Máš veľmi pekný blog. Poteší ma, keď sa pozrieš aj na môj.
Joy

Sartyr said...

Ano ano, opět měním a zachraňuji svět. Proto nastavte svá neprobádaná fyzická i duševní místa (s těmi fyzickými prosím opatrně) a čekejte na můj - vlastně Můj - dotek...

"stále čekám" pokročila si nějak:)?