Monday, March 3, 2008

9.2. jsem měla ples!

9.2. jsem měla ples! Šaty jsem si koupila jako poslední na polské tržnici, kde jsem si je zkoušela za tichého padání sněhových vloček. Bradavkami jsem málem rozřízla podprsenku. Ostatní věci k šatům jsem sehnala v Hradci, který jsem touto svou návštěvou poctila vyjádřením o hnusném městě. Ale byla jsem připravená.

9.2. jsem měla ples! Těšení se na nástup a šerpování a strach z proslovu mi do těla dovolil dostat pouze dva panáky, jejich stav se však po těchto událostech rapidně zvýšil až k onomu později-po-hospodách-příběhy-z-plesu-si-vypravujícímu mlhavému prázdnu a nepamatování. A takovýto stav je jako dělaný k přejití celého města na jedinou diskotéku a hýbáním těla do rytmu bez alkoholu nesnesitelné hudby.

9.2. jsem měla ples! A kdo říká, že je to to poslední dobrý, co člověka před maturitou čeká a že je to pak na hovno a že je to jen o učení, tak mi kecal!!!

!!!Enjoy my ball!!!

oh yeah:



příprava na proslov:



nejgeniálnější nástup na světě:






šerpování, Mánina eufórie:), předávání daru, přihlížející dav, tanec s profesory a tak:









budeme mít za co pít + na plesech se i tančí















pár fotek od Martiny:
nástup, předtančení, zašlapávání šerp:








a nakonec nejdůležitější osoba celého plesu, Martinin taťka, Bronislav Zajíc:)


více fotek na http://picasaweb.google.com/gympl.00w

2 comments:

Anonymous said...

některé fotky váně stojí za to..Slečna v žlutých punčocháčích má krásné žluté punčocháče :D S obavou čekám na svůj maturitní ples..

kaača said...

jééé, maturák, tak dávno tomu - vrátila bych se hnedle ;)
a ty forky sou pěkný, pokud sem tě dobře vytipovala, slušelo ti to ;)