Sunday, March 4, 2007

...a ovládnu celý svět!!!

Já mám první komentář!! Dovolte mi z toho být vyplácaná.. Nemožné se stalo možným, neskutečné skutečným, nečekané překvapivým, překvapivé ještě překvapivějším!! Jakýsi tajemný rytíř přijel na virtuálním koni virtuálně potěšit mé virtuální já!!! Joo, vždycky mě slovo VIRTUÁLNÍ dostávalo.. A zítra mi sem začnou psát virtuální já všech lidí a já je svými články začnu manipulovat a nutit dělat nejrůznější čuňačinky. A odtud už jen krůček k ovládnutí celého světa!!! oh yeah...

2 comments:

Sartyr said...

jůů můj byl první?, -měl jsem si sním dát větší práci... doufám, že se sem nahrne miliony virtualních lidí, a že je všechny virtuálně ovládneš a každý tě bude virtuálně poslouchat.

zaserfoval jsem si na virtualním prkně a zase virtuálně odplouvám...

kocovina said...

ten kluk mě baví...oh yeah!!!