Wednesday, February 28, 2007

plavky

Mám teď poněkud víc času, tak si pěkně brouzdám po netu a vybírám si plavky. Nemůžu najít své vysněné. S mírně vystuženým trojuhelníčkovým vrškem, zavazování za krk (to opticky skvěle zvětšuje prsa), normálním spodkem, žádny tanga, žádný tlustý gumy až k pupíku. Barva při nejlepší taková nějaká batikovaná, červeno-oranžovo-žlutá, nebo modrá.

Mimo několika modelů jsem našla i rady, jak si plavky vybírat. A pozor: rada čislo jedna a rada hlavní: vybírejte podle své postavy..Ale jelikož jsem prošla kurzem sebevědomí, který sem si pro sebe stvořila, nemusím se na tohle vůbec ohlížet. Kurz spočívá v neustálem vsugerování si, že jsem krásná. Jsem krásná, jsem krásná, jsem krásná. A třeba to někdo uvede v takovou dokonalost, že to začne i fungovat a opravdu si to bude myslet.

Zajímavé, že když jsem někde na veřejném koupacím se místě, mračím se, jakmile si sundám šaty. Ale není to tím, že bych nevěřila v dokonalost svého těla. Pouze se mi nelíbí mé plavky. A proto, další krok v kurzu sebevědomí je vybrat ten správný plavací úbor. A o to se právě snažím.

chich


Je vtipný, čím se člověk baví, když se nemocensky nudí...


No comments: