Monday, February 12, 2007

Začátek i konec jednoho Extempore

Dnes jsme měli první zkoušku s uskupením. Píšu s uskupením, protože naše pokusy a společná odpoledne probíhala spíše jako utužování kolektivu než zkouška kapely. Ale po dnešku bych to tak možná i nazvat mohla. Hrajeme v hudebce, v krásné místnosti č. 2, s jedním pánem, hudebníčkem, který má dar vidět za každým génia. Myslím, že mi to brzy začne lízt na nervy.

Jediné, co naše kapela má, vlastně do teď měla, byl dobře utužený kolektiv a název. Vymyslel ho Kubík se svou sestrou, kdysi dávno, pro své imaginární sdružení. Převzali jsme ho a moc se nám líbil. Extempore. Dnes mě napadlo podívat se do kouzelného googlu, co mi na to slovo poví. A řekl mi toho mnoho, více než jsem chtěla vědět. Řekl mi například, že kapela s takovým jménem již existuje. Extempore band. Nebo také jenom Extempore.

A tak zbývá jen dobře utužený kolektiv. Po dnešku vlastně i vidina na hudbu. A co více si má kapela "mladých intelektuálních géniů" přát, že...

No comments: