Friday, May 2, 2008

má paměť k 2.5.

že paměť mi prý nevezmou
a kdyby přeci jenom ano
tak je překvapím
a nic si do ní nedám

Před dvěma lety jsem byla na konci dubna v Anglii. Vrátila jsem se a byla jsem nemocná. Začala Prima sezóna a já se seznámila s dlouhovlasým kytaristou.

a teď pozor!!!

Tenhle rok je všechno stejně!!! Jen se můj kytarista nechal ostříhat....

následuje báseň poněkud avantgardnějšího ražení:
blablabla
blalalblalaaaaaaablaaaa
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bléééééééééééééééééééééé
musím se uči na maturitu
nasráááááááááááááááááát


6 comments:

kocovina said...

a ještě si to okomentuju a slíbím si, že sem dám fotky z Anglie, až najdu kabel...blééééééééééééé

kocovina said...

a taky že nebudu psát takový sračkovitý články třeba někdy!!!

kocovina said...

nebo joooo a pak si k nim budu přidávat nehorázný množství komentářů....uhaaaaaaaa

kocovina said...

bléééééééééééééééééééé, bláááááááááááááááááá

Sartyr said...

bláááááááááááá, blááá, bléééééé... uáááááááááááá a ja mám zkouškovééééééééééééééé... uéééé..

kaača said...

a já zkouškový ještě ani nemam, a už nás se zkouškama mučí, fňuk :( musím se učím, doublebléé :D