Sunday, August 17, 2008

kdyby lejno mělo křídla

Obří nafukovací lejno šokovalo, utrhlo se z výstavy

Obří nafukovací lejno

10:58 | Dnes | Korzo, krw

Bern - Umělecké dílo, které znázorňovalo ohromné nafukovací psí lejno, vyvolalo v Bernu paniku.
Nafukovací exkrement velikosti rodinného domu je dílem kontroverzního amerického umělce Paula McCarthyho.
Poté, co se utrhl ze svého zakotvení před muzeem, ho vítr nekontrolovatelně unášel celých 200 metrů.
Po cestě létající exkrement zpřetrhal elektrické vedení a rozbíjel okna. Tento umělecký artefakt, nazvaný Complex Shit, sice obsahoval bezpečnostní systém, který jej měl v případě špatného počasí vyfouknout, ten ale selhal. Po dobrodružném výletě se výkal vrátil k bernské galerii Zentrum Paul Klee a pokud počasí dovolí, zůstane tam až do 26. října. Jak uvádí agentura Ananova, McCarthy je svými nafukovacími výtvory znám z výstav po celém světě.


4 comments:

kaača said...

bože muj!

Sartyr said...

mám jedinou otázku, možna jich bude více.. píšeš do novin? viděla jsi to na vlastní oči? jestli nepíšeš do novin, tak piš! jestli si to neviděla na vlastní oči, tak piš! s psaním jako ty bych dokázal změnit svět...

//hovno nehovno:-)

kocovina said...

do novin nepíšu a na vlastní oči jsem viděla jen běžné, u země se držící psí hovno...a taky bych nikdy nenapsala tenhle článek, protože by mě tak geniální spojení jako "po dobrodružném výletě se výkal vrátil" nikdy nenapadlo...prachsprostě jsem to stáhla a zemřu jako průměrná a zatrpklá učitelka na maloměstském gymnáziu nespokojená se svým životem!! ale třeba ne:)

Sartyr said...

ve slovech ale třeba ne se skrývá obrovský potenciál a nadějě -ta prý umírá poslední- kdo to řek beztak kecá a nebo byl po smrti

přes to vše mě dostalo, že na bleskove.cz se daj číst články:-) dík za tip, nicméně asi zůstanu u tvého výběru, ach tak jsem líný..