Saturday, August 16, 2008

kuriózní chcaní

Párkrát jsem u sklenky alkoholického nápoje byla, a čile jsem se i zapojovala, svědkem debaty na téma chcaní. Mezi oblíbené podtéma tohoto námětu jsou i kuriózní místa, na kterých byla činnost vypouštění nadměrných tělních tekutin uskutečněna. Dodávám, že následující seznam je ve zkrácené, však zajímavější verzi a trochu váhám, jestli mám dodat, že doufám, že se brzy rozšíří. Ale asi jo. Na zveřejnění kdo a kde se těchto činů dopustil si počkám, až se budu chtít pomstít nebo se zkompormitovat. Nebo až se mi prostě bude chtít.
  • na půdě budovy sboru církve bratrské, jelikož dámské záchody jsou až dole a daleko
  • v nejmenovaném pražském kině, mezi sedačky, navzdory tomu, že ten film byl více než nudný
  • na Staroměstkém náměstí o půl šesté ráno po maturitním plesu
  • do napuštěné vany, ve které následovně pokračoval proces očisty těla
  • při stopování na kopci kousek od silnice, čímž valná část tekutiny sjela přímo na vozovku před stopující dvojici

5 comments:

Sartyr said...

nemůžu se rozhodnout, který z prvních dvou mě šokuje více.

první mi trošku připomíná citát od Raoula Vaneigema: Ikdyž se vymočíte na oltář, stále tím uznáváte úctu církvi.

a druhý snad jen proto, že nevím co bych dělal, kdybych seděl o sedadlo vedle.
--

--
na pár kuriozních bych si vzpomněl, ale radši je zveřejňovat nebudu, ikdyž jedno můžu. jde spíše o místo s určitou tradicí, kde je snad povinností každého studenta vypustit přebytečnou tekutinu. Jsou to překrásné vstupní okované dřevěné dveře secesní budovy Vyškovského Gymnázia. Proto snad jen odvážlivci a nezkušení prváci riskují otvírání klikou:-)

kaača said...

docela dost kuriózní; mně asi nejvíc dostal ten druhej..

Anonymous said...

Do komína budovy na nám. I.P.Pavlova (proběhla do něj i ta druhá část vyprazdňování - to jsem zvědav, co si mysleli ti lidé, kteří budovu nedávno rekonstruovali ;-)) a potom, v návalu splínu, deprese a nelásky, z mostu na výletní parník (i na část "terasy" obsazenou lidmi (nejsem zvědav, co si mysleli)

Anonymous said...

na pár kuriozních bych si vzpomněla,
ve skladě obchoďáku,ve škole na půdě,u sousedů za pohovkou,a poslední z balkónu dolu na ulici.

Anonymous said...

you have used my photo without permission. please delete it.